Godaste återhämtningen

Tjena snebena / mittbena / fiskbena / kospena.
Otroliga rimfärdigheter jag har, känns som att julrim blir en obligatorisk del för mig i år!! Hursom, åkte till Friskis och skojade i en timma och tjugo minuter. Allt gick bra förutom att jag tänkte pröva en ny maskin som jag aldrig rört förut. Inte så smart drag eftersom jag fastnade i den!! Alltså jag fastnade inte på det sättet att jag satt fast i något, men jag kom inte loss eftersom jag hade tyngd på axlarna. Jag stod där som ett fån och det var såååå pinsamt, men vågade inte fråga om hur man kunde kliva bort från den. Så dagens lärdom - prova aldrig något nytt på egen hand.
 
Efter min lilla tur där rullade jag hem igen, åt godaste lunchen, duschade och nu har preparerat huset inför första advent på söndag :D Kom jul kom!!

Så. Himla. Gott!!!!!

Gröt gjord på havregryn, krossade linfrön och psylliumfrön med proteinmjölk och honung. Aaaargh måste prövas!

Avocado med keso rockar fett!! Särskilt enkelomättat fett. Hahah jag är så klyftig!! Som en apelsin dårå. Synd att jag inte åt en sån.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen