Katastrofbilder från bloggen

Buhu jag blir ju allvarligt deprimerad när jag kollar igenom mitt gamla bildarkiv här på bloggen. Vad tänkte jag med? Trodde typ jag var världens coolaste och att mina bilder var sååå grymma. Stackars barn alltså. Jaja, hoppet för mig har återvänt!
Hahaha hade värsta visionen om hur min fantastiska header skulle se ut med Robert Pattinson. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Tragiskt. Sommaren 2009 tror jag.

Skapat kaaaaaooos. Panikångest - det är vad bilderna ovan framkallar.
What. The. Heck. Där gick jag över gränsen. Not cool.
"Omg!! Alla mina läsare vill säkert ta del av min mosade prinsesstårta. Bäst jag fotar den med min grymma mobilkamera!!!!"

Kbry. Gå och sola istället.

Wow lite engelska också. Vad internationellt av dig!!! Jättebra också att man ser så mycket av din fejjjslook.

Kommentarer
Postat av: F

Hahah dig av garv, bokstavligen! Sickan goes P-12 typ, haha så söt! Pössss på're

2012-07-30 @ 15:39:17
Postat av: anna

hahhahah du är så rolig <3


och svar till att jag är brun: datorn var min vän och fixade det åt mig, den ställer verkligen upp i alla lägen hehe<3 btw, snart får du kolla i min blogg, för jag ska lägga upp en bild för dig snart som bevisar mitt choklad- beroende :DDDDDDDD

2012-07-30 @ 21:28:14
URL: http://aytterberg.blogg.se
Postat av: ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y

hahaha sköna kommentarer om dig själv xD
SV; precis! och nu är det typ slut om två veckor :s

2012-08-04 @ 22:23:21
URL: http://withawhisper.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen