Båtresan i korta drag

♥ Skepp ó hoj. Båten lämnar Stockholm med destination... Shaghai? Så kändes det med tanke på att halva Kinas befolkning var på båten.
♥ Måste. Ha. Glass. Mjukglass. Tack. Nepp, ingen mjukglass. Köper annan glass. Passerar annan restaurang. Och mjukglass finns självklart.
♥ Wihoooo Tax Free. Åhnej, där var mitt torrschampoo fast mycket billigare. Depp.
♥ Kaaaaos, mammas Viking Club kort är borta. Löptur bort till restaurangen i jakt på kortet.
♥ Skönt att sova, tänker jag. Darr, darr, darr, darr. Hela sängen vibrerar och det känns som om jag förvandlats till en massageapparat som håller på att laddas ut.
♥ Går på toa Spolar. Brr. Brr. VROOOOOM. Att spola båttoaletter är inte att leka med.

Men i det stora hela gick allt bra, och här är jag nu. Moi, moi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha... Osv Väldigt länge! Stackarn!!!

2012-07-30 @ 15:42:36

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen