Alanya del 3


Playing with fire och lite living on the edge. Jag utmanar ödet på femte våningen.
Årets klockrenaste bild. Saras ahaaa-du-har-en-poäng-där-min är ju obetalbar. 
En av de gångerna jag tillät hissåkning. Annars var det trappor som gällde, hehe.

Snygga bruttor hej! Ja ni ser ju, vita bilen spanar säkert och taxin står redo.
 
Veckans enformiga frukost bestod av yoghurt, honung, müsli, vattenmelon + macka.
På Marina, en restaurang vid hamnen med grymmaste utsikten. Och ja, den feta stekpannan på bordet råkade jag beställa in. Typ 142 portioner, men något sådant varnade de inte för i menyn.

Bästa, finaste Miranda! Och jag då, om ni ser mig. Kanske smälter in i de vita ränderna.
Det absolut bästa tänkbara resesällskap såg jag till att kirra. Lyckliga jag alltså :D

Del fyra kommer imorgon. Och kanske en del fem.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen