Jul i mitt arkiv

December 2009 - Mångfald är bra. Syftar på skumtomtarna till höger, haha.

2009 - Hade en liten glöggskola på min blogg, ifall det var någon som missat hur man gör sånt.

December 2009 - Jag tyckte antagligen jag var jättecool som lyckades matcha bokstäverna med brorsans tröja.

2010 - Hade mycket att stå i innan jul!!

2010 - Jag och Sara tog hem massvis med vuxenpoäng då vi på egen hand handlade, bakade knäck och sålde det på en marknad. Åh så duktiga vi var!!
2010 - Fixade en liten värld av marsipan och choklad. 

2010 - Åkte skidor med Firren (duktig tjej) och Emma.

2010 - Fotade julaftonsoutfit. Tyvärr var jag lite pantad och gjorde så att man inte ser den outfiten.

2010 - Var självklart lite givmild och omtänksam på julaftonen, så jag gick ut och matade pippisarna.
 
Åh, nu vill jag ha julstök, julklappsinslagning, julskinka (inte så mycket), jul-Kalle, julstrumpa, julgranspynt, julkalenderns sista avsnitt, juleljus och uppesittarkvällen. Jul helt enkelt - jag är redo!! :D
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen