Doing drugs

Här kommer ett tyck-synd-om-mig-inlägg. Har stressat runt hela dagen och har som tack för det fått huvudvärk och lite sånt. Har absolut inte råd att stanna hemma från skolan så jag litar på mitt annars så exemplariska immunförsvar. Heja heja jaga bort alla elakingar!! Fast tror nog det beror på att jag varit stressad och då hjälper nog inte mina hejarop.

Är i alla fall glad för tre saker idag:
1. Jag är klar med matteläxan och min engelskarapport
2. Jag inväntar en lön på några fina hundringar
3. Nyår är planerad och den blir nog grym!! :D

Så, jag behövde den där lilla självbekfräftelsebiten på slutet för att trösta mig själv. God natt!!!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen