Årsresumé del 1

Tänkte köra en liten årsresumé för att sammanfatta det gångna året. Here we gooooo.


Januari - Jag och Firren drar på aromamassage och utnyttjar vår Smartbox. Helt galet jäkla skönt!!! Vi ville genast gå på en ny men någon sådan har det inte blivit av. Ännu.
Januari - Skaffade nya brills och började använda dom på heltid. Äntligen kunde jag se!!! :D 

Februari - Jag fyllde äntligen 18 år och hade en av mina livs tre bästa dagar. Hade typ träningsvärk för jag log så mycket den dagen, haha. Dessutom hade jag och Sara födelsedagsfest tillsamans och bjöd på denna urläckra tårta.

Mars - Hade världens bästa släkt på besök för att fira min 18-års dag. Jättekul att träffa alla plus att vi ännu en gång hade en sjukligt god tårta.

April - Åkte till Madrid med min bror och pappa genom ett stipendium som jag fick från skolish. Åh det var sååå bra!!!! Jättefint väder och ett underbar stad. Bortsett från maten, den var en nitlott för vår del. Här ovan sitter vi i omklädningsrummet för bortaspelarna på Santiago Bernabeu, Real Madrids hemmaarena.
April - Axel ville plocka ett grässtrå från planen. Denna finns numera till beskådning i hans rum - inramat.
Maj - Idén med FiXiT tillsammans med Firren börjar ta fart. Och att det skulle gå så bra som det faktiskt gick trodde nog ingen, men det gjorde det!! :D Sprang dessutom Vårruset under majmånad på en tid som jag glömt, men som jag blev väldigt nöjd över.
Juni - Underbara sommarlov!! Inledde sommaren med en familjeresa till fina Side. Hade en grym vecka med sol, bad, massa god mat och trevliga kvällar.

Juni - Fina solnedgångar på kvällspromenaderna i Side.

Juni - Efterrättsbordet var överbelastat till dagens alla tre måltider. Dock lyckades jag hålla fingrarna i styr gaaaanska bra ;)

Juni - Hemresa på gång, men det gjorde absolut ingenting. För vetskapen om vad som väntade dagen efter fick mig nästan att längta hem. ALANYAAAAAAAAAAAAA!!!!!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen