Underbara sommar 2012


Inledde sommaren med en trip till Side med familjen. All-inclusive, stekande sol och vattenland. Jag var i himlen! 

Dagen efter hemkomsten från Side drog jag till Alanya med världens bästa tjejer. Bästa veckan alltså.

Har varit lite kulturell under sommaren och låtsats vara intresserad av slott. Här besökte vi Tullgarns slott med min kusin.

Åkte till Göteborg med la familia och besökte självklart Liseberg. 

Strax efter Göteborg åkte jag, mamma och brorsorna till Finland och slappade på ett all-inclusive hotell (min mormor och morfars hus).

Körde på ännu mer nöjespark och hade jäkla kul.

I början av augusti åkte jag själv till Norrköping till världens finaste kusin, och bockade samtidigt av en släktträff.

Och så har jag ätit tonvis med kräftor. Kanske är det därför jag ibland bli röd i solen??

Åh, käkade glass tills jag nästan spydde på Smultronstället i Söderköping.

Åkte till Öland med pappa och brorsorna och levde lattjo lajban i några dagar.
Och självklart får jag inte glömma att nämna världens roligaste sommarjobb. Startade FiXiT med Firren och ångrar det inte en sekund. Så. Jäkla. Kul!!!!! :D

Har haft en helt sinnesjukt bra sommar med familj, släkt och vänner. Har laddat batterierna till 100% och är redo att rocka sista året in tha school. Tack!♥
 

Kommentarer
Postat av: SOFIASTICATED

sv: Åh, Tack så mycket! :D

Ser ut som att du haft en riktigt bra sommar! Det var länge sedan jag var på Smultronstället, vill dit igen när jag ser din bild haha :D
KRAM

2012-08-21 @ 16:42:15
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen