Mysig kräftskiva igår


Ostbricka med farligt goda ostar, tomatfat (rimmar hehe) och croustades med skagenröra.

Kolapaj och västerbottenpaj på gång. Jag bidrog med kamerablixtar lite här och var :D

Japp, väldigt hjälpsam var jag.

Åh, vet ni hur gott det var eller? Nej det gör ni inte. Men då ska jag berätta - det var jättegott!
Och efter att vi ätit fem kilo kräftor, två kvadratmeter västerbottenpaj, en liter sallad och ett dussin kex fällde vi bak stolarna och intog matkoma. Pigga tjejer.

Fina Louise och Johanna! Och fina kräftskal.

Så jäkla mysigt att sitta i Verrans lilla lusthus med tända ljus. Bara prata, skratta och vara. 
Johannas efterlängtade kolapaj. Så syndigt god! Dock kan jag tänka mig att tandtrollen hade fest inne i munnen.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen