Kvällens sista tips

                     
Har stressat runt hela dagen och därför inte haft tid att blogga. Skulle jag ha försökt med det också skulle jag förmodligen legat på sjukhus med hjärtstillestånd eller något annat allvarligt problem. Men imorgon kör vi nya tag :D

Tänkte tipsa er om en face mist från The Body Shop. Köpte den på Tax Free och fick den därför en hundring billigare typ, och av den simpla anledningen är den ett självklart tips här på bloggen. Haha nej men seriöst, den är bra ocskå - tror jag - eftersom den innehåller vitamin C (sånt är väl aldrig fel) och är perfekt att spraya på sminket (om min engelska inte suger totalt). 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen