Jag minskar riskerna


Detta är mina anledningar till ovanstående köp

1. Om jag någon gång hamnar på savannen bland ett gäng zebror kan det vara bra att ha en zebrafärgad topp om det oturligt nog skulle komma farliga tjuvjägare. Då minskar risken att de ser mig, bedömer mig som ett potentiellt vittne och skjuter mig.
 
2. När det blir snöstorm senare i vinter är det perfekt med en vit spetstopp. För om det oturligt nog kommer bombare från fjärran minskar risken att de bedömer mig som ett lämpligt offer i snöstormen eftersom de inte ser mig.
 
3. Ifall jag råkar hamna på fel gator och oturligt nog stöter på Hells Angels är det nog inte så dumt med en skinnjacka. Då minskar risken att de bedömer mig som obehörig gäst och låter mig gå istället för att ta mig som gisslan.

Inga impulsköp här inte!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGGT! Idag har jag(impuls)köpt ett par hysteriskt mönstrade byxor: ) Kunde inte låta bli! ; )

2012-08-24 @ 17:04:15
Postat av: Anonym

SNYGGT! Idag har jag(impuls)köpt ett par hysteriskt mönstrade byxor: ) Kunde inte låta bli! ; )

2012-08-24 @ 17:05:18
Postat av: Annie

Hahahah! åh jag älskar dina inlägg :D <3

2012-09-20 @ 10:45:48
URL: http://anniesporre.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen