Fashion report

Nedan ser ni de finfina bilderna jag tog till Finlands största modetidning. Mer än så kan jag inte säga. Hahaha. Titta och njut (?)

EU-paraplyn kommer bli SÅÅÅÅÅ hett i höst. Helst trasiga och livsfarliga.

Ojojoj. LBD? Nej, nu är det LRM som gäller - lilla rosa manteln. Helst kombinerat med vita fleecevantar.

What to say? Låga svarta klackar kombinerat med utslitna, svarta mjukisar. Åh, helt rätt!!

Glöm slokhattarna. En rak stråhatt á la Mexikansk bonde är det nya nu.

Den sista bilden är once in a lifetime. Såhär vig kommer ni aldrig se mig igen.

Jepp. Nu har ni koll på allt ni behöver inför hösten. Hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Okej, ja massor. Ha en bra dag :D ♥

2012-08-04 @ 17:55:44
URL: http://byeeliin.blogg.se
Postat av: F

Kul tjejen känner. Du är en riktigt sköning min lilla Sickan

2012-08-05 @ 00:00:07
Postat av: Elin L

Hiiiiiiimla fin, så vill jag också se ut i höst! ;)

2012-08-05 @ 10:00:50
URL: http://Www.cravlin.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen