Dags att chilla

Det fungerar inte att alltid köra på högsta växel. I tunga uppförsbackar måste man växla ner lite och inte bara köra med gasen i botten. Har haft så himla mycket att göra att jag knappt har hängt med. Gått lite på tomgång samtidigt som jag har tutat och kört. Aldrig hunnit att bara vara. Så därför - för min egna skull - måste jag prioritera lite. För att hinna växla ner och koppla av. Och av den anledningen kommer ni inte se mig eller mina frukostar här på ett bra tag. Kanske om ett år eller så, när jag har parkerat, tankat och bytt upp mig till en Ferrari.


Kommentarer
Postat av: Kia

Klokt av dig att slå av på takten lite! Ibland är det nödvändigt, fast inte helt enkelt, att lyssna inåt. Kram

2012-08-27 @ 18:33:34

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen