Bilder från Finland


Vi bestämde oss en dag för att gå och meta med vår kusin. Det gick skitdåligt verkligen. Det enda som hände var att vi blev berövade på våra maskar!!

En idyllisk liten metpöl där vi höll hus. 

Vattengrej på Linnanmäki. Ser ni hur jag desperat försöker skydda håret??? Farliga grejer.

Pyttefrittfall. Ändå var det jag som skrek mest.

AAAAAAAAAAH. Hehehehe. AAAAAAHH. Så lät det typ.

Prövade lyckan på chokladhjulet, men vi vann nada. Zero. Noll.

Finlands motsvarighet till uppskjutet. En raketstart på dagen, om man säger så.

Tack vare att jag fick massa bilder på ett USB från min kusin kan jag ladda upp lite bilder, i väntan på min sladd :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen