Årsresumé Juli-December 2010

I juli drog jag och familjen till Finland där jag och min kusin gick runt och lekte modeller i min mormors skor och hattar, hehe ;)
Blev även lite sol och bad vid stranden. Eller inget bad förresten, det var BLÅALGER i vattnet.
I juli bjöd även Jennifer in till Sweet Sixteen hemma hos henne. Galet trevligt!
Världens bästa fotbollslag åkte även till Danmark för att spela Dana Cup. Gick inte sååå bra ;)
I augusti åkte jag till Norrköping för att hälsa på kusin och kusinbarn och lite annan släkt. Sedan var det bara att ladda om till skolan...
Jag, Sara och Miranda hade även en liten Beckkväll, sjuukt läskigt! (Sara ser inte rädd ut men det var hon!!)
I september fyllde världens bästa Emma 15 år och bjöd in till fest! Sjukligt snygga, eller? ;)
Även lilla firren fyllde år i september! Denna gång var det skräckfilmstema. Paranormal Activity skrämde livet ur mig, men det var roligt ändå! :D
I oktober vågade jag äntligen pierca naveln. Okej jag kanske inte var såå som brun på bilden ;)
I oktober fyllde även lilla Patricia 16, och det blev ännu mer festligheter. Wihoo!
I slutet av oktober åkte jag och Sara och handlade HELT själva. Vuxenpoäng någon? Eh aaaaaaaah!
I november vad det äntligenäntligen dags för underbara London med världens bästa pappa!
Jag svääär, Primark är himlen fast på jorden!!!
Mycket löv och blåsigt men varmt för att vara november.
I december blev det många ascoola blomsterarrangemang från min del. Tomtar, svampar och äpplen fick trängas i små krukor ;)
Sedan kom äntligen dagen jag väntat hela året på, men 2010 var året då min julkänsla tog semester och aldrig kom tillbaka :(

Japp, det var det året. Resor till både London, Paris, Taizé, Mallorca, Danmark, Finland och Sälen  (jäklar vad resor det blev). Älskar att resa, så detta år ska jag åka jorden runt. Eller jag önskar det i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: sarauusimäki

sv ; hihi, du är helt okej du med :) <333

2011-01-01 @ 16:18:57
URL: http://artondeiandra.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen