Fixar-Frasse i farten

Hejsan!
Om ni har ögon kanske ni har märkt att jag har gjort lite små förändringar, hehe. Den största förändringen är nog att jag ändrade typsnitt på texten i headern, jag vet att alla tänker ''wow''. Hursomhelst, har hunnit med mycket idag. Städa och allt sådant tråkigt, samt hunnit vara med min kära granne som visat sig vara en trädförstörare, skoja bara! Nu har vi gäster, borde kanske gå ner och vara ett tervligt sällskap, men icke sa nicke. Plikten framför allt!


Osminkade Fixar-Frasse gör tummen upp åt dagens slitgöra


Kommentarer
Postat av: Mina

haha jag la faktiskt märke till den nya stilen i headern! riktigt snyggt! :)

2010-03-09 @ 21:15:28
URL: http://miinas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen