En liten lång lista

4 jag skulle aldrig;
Jag skulle aldrig sätta på mig: Eh, typ ett nätlinne som gamla gubbar har
Jag skulle aldrig köpa: Ett nätlinne för gamla gubbar, haha
Jag skulle aldrig göra: Något dumt, hehe
Jag skulle aldrig äta: Typ sniglar eller brännässlor

3 jag gillar;

Jag gillar när: Jag är duktig i skolan :)
Jag gillar att: Desperate Housewives & Grey's Anatomy har börjat igen!
Jag gillar de som: Ger mig pengar, mooahahaha

2 jag hatar;
Jag hatar när: Folk är försenade och inte gör ett skit åt saken
Jag hatar att: Jag kommer bli stor och måste betala räkningar, höhö

1 jag önskar:

Jag önskar att: Jag kommer leva ett bra och hälsosamt liv blablabla... Jag önskar att jag blir stenrik och gifter mig med Robert Pattinson!!

/emma


Kommentarer
Postat av: madeleine

sv; haha okej, bra att du kommenterade XP

Lycka till med att gifta dig med Rober Pattinson ;)<3

2010-03-04 @ 20:21:06
URL: http://maddeey.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen