Debatt och radio på tv;n

Godkväll, eller godnatt rättare sagt.
Ojoj, klockan är mycket och jag och Emma borde ligga i sängen. Men det gör vi inte, därför att vi är... BUSIGA! Vi har legat och kollat på tv hela kvällen, lite debatt och Bach på radio, höhö. Hon vill också att jag nämner att HON SOVER HÄR. Okej, nu vet ni! Imorgon ska vi till Stockholm med mamma och brorsorna, trevligt!



Haha, jag ser korkad ut jag vet men det är för att jag är en kork. Hahahaha, nu är jag hyper, dags att gå. Hejdååååå. Emma hälsar med lite nöff.

/emma


Kommentarer
Postat av: Kia

haha det är inte busigt att inte gått och lägga sig när den BARA är elva, hahah! :D Och du? Emma ser lite tröööött ut på bilden, hahah! :D <3

2010-03-05 @ 10:55:00
URL: http://kia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen