Stackars barn

Kollade nyss en snabbis på Aftonbladet då jag fastande för en artikel om ovanliga namn. Jag säger bara en sak,hur elaka kan föräldrarna vara och låta sina barn heta något av följande?

Godkända

Fyra – finns flera andra räkental i både bestämd och obestämd form.

Mig – inte olämpligt.

My-Love – väcker inte anstöt eller obehag.

Okej – inte uppenbart olämpligt.

Passionfruit – inte olämpligt.

Tid – inte anstötande eller olämpligt.

Unistar – inte uppenbart olämpligt.

Vilse – väcker inte anstöt.

Några avslag

Rock-President.

Skrot.

.

Allvarligt talat. Rock-President? Skrot? Vilken frisk människa försöker döpa sitt barn till SKROT? Och stackars Vilse. ''Hej, vem är du?'' ''Hej, jag är Vilse''.

Stackars föräldrar. Stackars barn.


Kommentarer
Postat av: madeleine

asso dom där föräldrarna är ju dumma i huvet :o <3

2010-07-01 @ 23:06:56
URL: http://maddeey.blogg.se/
Postat av: tilda

Kul om alla de skulle bli kompisar, ingen skulle fatta någonting när de ropade på varandra.. Haha! :p <3

2010-07-02 @ 10:02:35
URL: http://iiqblond.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen