Bilder del 1

Nu har jag äntligen orkat ladda över alla miljoner bilder från resan.
Första dagen var det poolhäng som gällde.
Jag lär brorsan hur ett genuint proffs posar!
'
Kvällspromenader blev det många av!
Axel vid en kanal eller vad man kallar dom.
Jag insisterade på att en vattenleksak skulle inhandlas. Tyvärr kunde man inte sitta på Willy, för då ramlade man!
På väg mot Palma Aquarium. Jag var kartläsare. Det gick superdåligt!
Grattis! Du vann precis titeln som Mallorcas fulaste fisk. Blääää.
Åååh, hur gulliga är vi på en skala 1-10? 0!
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder! Nu väntar kvällspromenad med världens bästa Emma.♥
/emma

Kommentarer
Postat av: juliaericson

tills dagen då du slutar sommarjobba ;p ja alla praktikanter

2010-06-27 @ 22:26:32
URL: http://jejej.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen