Krimskrams från Ica Maxi


Hejsan!
Ojoj vad kallt det är! Temperaturen har klättrat ner mot -20 grader, kallt eller vad!? Idag förmiddag följde jag först med mamma för att handla. Tråkigt men jag kände för det. Väl där fick en söt kalender för 2010 förlja med, samt små lappar och överstrykningspennor. Hehe, de två sistnämnda var faktiskt på rea, sådetså! Sedan har jag varit med Emma och Sara i backen. Tyvärr inbjöd inte den fruktade temperaturen till någon lång vistelse.
Nu tänkte jag försöka fixa manikyr, och kanske se filmen Taken? Se, inte se, se, inte se..

/emma


Kommentarer
Postat av: Kastrullen ;)

Bra att du följer mina filmtips! :d Taken är mkt bra haha ;) <3

2010-01-05 @ 22:38:17
Postat av: emmae

*svar till kastrullen:* hahha, ja, fast jag såg den aldrig ;) taken, felon och never break down, jag minns! :) <3 /stekpannan

2010-01-06 @ 12:09:36
URL: http://fjortondefebruari.blogg.se/
Postat av: tea

jag har hört otroligt bra respons på filmen..men inte vågat kolla än själv haha :)

2010-01-08 @ 15:29:05
URL: http://livelove.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen