Bilder från nyårsafton






God kväll!
Nu är ett nytt år här. Och det kommer bli bäst har jag bestämt, 10 är ju trots allt mitt turnummer! ;) Hur var eran gårdag? Min var super! Åt middag och sånt hos några grannar, gottgott. Sedan traskade jag hem för att möta upp Kia, Ellika och Emma. Vi tittade på film och sedan slöt sig Jennifer till vårat lilla gäng. Och så sköt vi smällare, eller Emma gjorde iallafall. Vi andra stod på säkert avstånd och hoppades att Emma inte skulle dö! Kort sagt, en underbar kväll! Tack alla som var där och gjorde en perfekt avslutning på 2009.

God fortsättning!

/emma


Kommentarer
Postat av: Kia

snygga vi är! :D <3

2010-01-01 @ 20:44:15
URL: http://kia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen