Mina grymma skämt

Idag på bussresan hem kompade jag ihop några coola skämt, vissa lite onda...

Till Emma S:
Vad är det för likhet på Emma S och resten av Sveriges befolkning?
Svar; Båda två älskar Emma Engström!

Till Sara:
Vad är det för likhet mellan Sara och en vampyr?
Svar; Båda suger lika hårt. (Höhö, ett skämt såklart!)

Emma S till mig:
Vad är det för likhet på dig och en pingisboll?
Svar; Båda rullar fram   -.-

Jag kontrar med detta, KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS
Till Emma S:
Vad är det för likhet mellan dig och en spindel?
Svar; Båda är lika hatade av mig.
SKOJA SKOJA SKOJA! Jag älskar dig mest Emma och det vet du!

Hahaha, ett framtida yrke, skämtkompositör?

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen