Konversation mellan smart och mindre smart Emma

[Några veckor sedan]
Jag och Emma står och pratar om vad vi gör med tänderna vi har tappat;
Jag: - Jag lägger mina i en träask, det är ju inte så att jag ger dom till tandfén
Emma: - Aha, men mina föräldrar har redan berättat för mig att tandfén inte finns..
Jag: - HAHAHA

[Idag]
Jag och Emma är på väg hem från bussen;
Jag: - Kolla det kommer rök ur skorstenen!
Emma: Men de kanske badar bastu eller lagar mat?
Jag: -Hahahah, det kommer ju inte rök ur skorstenen för att man badar bastu!

Och nej, jag finner inget fascinerande i skorstenar, men kom faktiskt rök ur den! :)
Konversationen fortsatte lite innan Emma kom underfund med att de KAAAANSKE hade en kamin. Sött? Som satan. Smart? Njaaaa.

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen