Dagens oooooutfiit



Kofta - Gina Tricot  Jeans - Cubus  Klocka - Ur&Penn  Linne - Gina Tricot  Och ja, jag vet att det ser ut som om jag har en gräslig utväxt på höger bild, men det har jag inte!:)

Tjohej!
 Har inte bloggat på några dagar, har haft fullt upp. Vi hade nationella prov i skolan idag, gick rätt så bra, hoppas jag! Vi fick sluta vid halv tolv, men själv stannade jag och ett par till kvar på en föreläsning. Fast jag och Miranda hade lite koncentrationssvårigheter, satt och ritade i varandras häften och hällde vatten på dem, tog nästan sönder varandras suddigum och var allmänt busiga.

Ska strax göra en sak, så ni vet. Och sedan ska jag plugga. Okej, antecknar ni?

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen