Tomten är bäst


Min är självklart den stiliga bruna
Halsband i form av uggla och badgrej

Pengar med snyggaste handstilen, hehe

Inledde julaftonsmorgonen med slutet av julkalendern och frukost tillsammans med hela familjen och mormor och morfar (alla samlade vid frukosten = ovanlig bedrift). Och eftersom jag varit sååå snäll i år fick jag självklar julklappar i min julstrumpa. Ett halsband, någon badgrej, 700 kronor och ett program till datorn så att jag kan tagga till körkortet. Tack snälla, snälla tomten!!!!

Kommentarer
Postat av: firren

Sv; han är inte på farlig som du tror ;-)<3333333333

2010-12-25 @ 11:03:35
URL: http://goodbyecloseness.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen