Mellandagsrea

Äntligen har jag haffat den! Dock storlek L, men vad bortser man inte från för 150 kronor?
Äntligen säger jag igen! Jag jublar. Har velat ha den föör länge. 319 kronor inkl. försäkring i två år. De är ju nice.
Rätt läppstift från Viva la Diva, 20 kronor. Täckstift från Isadora 72:- och rosa läppstift från Lumene för 69 kronor
Bytte morgonrocken jag fick i julklapp mot denna.
Extremt mysig och passar perfa till mina tofflor! 299 kronor på Lindex.

På förmiddagen åkte jag, mamma och pappa in till Skärholmen. Jädrar vad folk det var. Orkade knappt vara där, så vi åkte hemåt. Däremot var mina shoppingbehov inte tillfredsställda så det blev en ny runda på stan. Där var det typ nada människor och jag trivdes typ ännu mindre. Hittade i alla fall lite snyggt!

Kommentarer
Postat av: sarauusimäki

sv ; haha , gilla tröjan!!! <333

2010-12-26 @ 18:46:48
URL: http://artondeiandra.blogg.se/
Postat av: patricia

fin tröja & underbar klocka !! :D och mysig morgonrock, hehe :D <33

2010-12-27 @ 18:03:31
URL: http://psmlh.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen