Lördagslasagne


Förrätt; rostat bröd med philadelphiaost, skinka, ost och teriyakisås. Faktiskt gott!

Vår jättegoda lasagne! Dock råkade vi faila med några lasagneplattor...

Till efterrätt blev det pepparkaksdröm med bär och hallonsås, och jag tog lakrtisströssel på!
Jag älskar dig bästa vän!!!
Var med underbara Emma i helgen!♥ Började lördagen med handledarkurs, jag säger bara Zzzzz. Sedan blev det att lucnha på stan med Miranda och vidare till Friskis. Vi var såå duktiga! Sen kom jag hem, duschade och sedan kom Emma över. Vi lagade trerätters och vi var också sååå duktiga!! På söndagen åkte vi till Skärholmen för lite julshopping, helt enkelt en supermysig helg!

Kommentarer
Postat av: emmas

jag älskar dig också bästa vän, det finns ingen bättre än dig, det vet du ! <3333333333333333333333

2010-12-13 @ 17:18:42
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen