Vill ha till Frankrike!

Hej!
Jag vet, ni vet, alla vet. Har inte hunnit blogga, hehehe. Har varit busy med annat som kompisar, skolan och annat tråkigt. Hursomhelst, om nio dagar åker jag till Frankrike med min konfirmationsgrupp. Och jag längtar sååå mycket! Imorgon ska jag, Emma, Sara och kanske Miranda till Skärholmen, och då håller jag tummarna att jag hittar något att ta med. Ensam, vilsen och naken i Frankrike? Nooooo thanx.


Jeans från Gina Tricot, 199:-
Plus: Jag får byxor.
Minus: Jag kommer bli en levande dammråtta..

Shorts från Gina Tricot, 149:-
Plus: Om det är varmt så svettas jag icke.
Minus: Om det är kallt fryser jag!

Klänning från Gina Tricot, 199:-
Plus: Jag kan bli effektivare på toaletten.
Minus: Dragkedjan kanske går sönder.

Tjocktröja från Bik Bok, 299.-
Plus: Jag behöver då inte frysa!
Minus: Jag kanske spiller ketchup på den, haha.

Tjocktröja från Bik Bok, 299:-
Plus: Den har luva om det regnar.
Minus: Luvan blir blöt om det regnar.

Så, vi får helt enkelt hoppas att jag lyckas kirra något från min lista.

/emma


Kommentarer
Postat av: Mirrrrre

Hahaha, klurit sickan... vad får du allt ifrån lilla lustig kurre ;) ps. jag har fått förhinder och tycker att skärholmenplanerna ska flyttas fram en dag :D annars ingen Mirre :( <3

2010-04-25 @ 16:59:36

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen