Vaknat ur mitt ide, typ..




God morgon!
Jag vet att jag bloggat lika dåligt som en apa, men det ska det bli ändring på! :)
I lördags var jag med Emma och Sara i Skärholmen. Köpte en vårjacka från H&M och ett linne på Gina Tricot. Sedan hittade jag även väääärldens mest underbaraste tröjor på BikBok, dessvärre hade jag strängt blivit förbjuden av min mamma att köpa ännu fler tröjor. Sa till Sara "Jag skulle kunna döda för de här, men jag vill inte bli dödad för dessa". Hursomhelst, en toppen dag! Mer uppdatering på G!

/emma


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hahaha, wow ett inlägg. Det är typ ett mirakel! :D <3

2010-04-06 @ 15:39:05
URL: http://maddeey.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen