Emma+stan=Inte bra!

Somsagt. Släppa lös mig på stan är samma sak som att låta en alkoholist gå på Systemet, illa! Hursomhelst, jag finner alltid anledningar till att köpa saker, dagens anledning var att jag varit duktig i veckan, hehe.
Klackskor med liten klack, H&M 100:-. Vet ej om det var rea eller om jag råkade lura dom på en hundring? Smack that, H&M.

Solglasögon, like you see. 59.50 på Guldfynd.

Dagens fynd typ. Flätade diadem från H&M, 10:-. Alla springer till H&M för alla diadem kostar 10:-, tjohoooo!

Köpte även ett set underkläder,på rea såklart, och present till mamma. Hon fyller nämligen 115 år (moahaha) på söndag. Grattis gammelgemmelmamma!♥

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen