VOTE FOR ME, HONEY!

Hejsan gullungar!
Sitter här och smaskar i mig lite blåbärs youghurt, har precis smaskat i mig två toast!, mummaa! Dagen har varit som alla måndagar, försover mig lite, inte-så-god lunch och en klaustrofobisk hemresa i en fullpackad buss. Nice! Hursomhelst, ska på träning snart, så jag kan inte dega framför datorn hela kvällen (som igår). Men mer uppdatering kommer (förhoppningsvis) senare!

Är just nu med och tävlar i Veckans Blogg hos en annan filur, nämligen hos Lill-Emma! Är nummer 5, såklart! Jag är snäll och röstar på fjortondefebruari! Vill även passa på att tacka alla som röstade på mig som Veckans Blogg hos Felicia, tyvärr vann jag inte, men tanken räknas raringar!

/emma


Kommentarer
Postat av: Kia

svar: jag gillar inte munkar så mycket men den där ser såå god ut! Håller med om att halsbandet var gulligt! '' <3

2009-09-21 @ 16:35:46
URL: http://kia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen