VILL HA EN CHIHUAHUA!

Har tvärt ändrat mig efter att jag läst hur mycket jobb en Bichon Frise päls kräver. Därför är mina tankar nu inne på en CHIHUAHUA! Det finns ju seriöst inga sötare hundar. Men tro inte att jag vill ha en chihuahua för att det är en ''statussymbol'' och för att klä ut den barnsliga kläder. Då chihuahuan inte har någon ''allergivänlig'' stämpel på sig, har jag riktat in mig på en så liiiten hund som möjligt. Chihuahuan blev lösningen!


Perfekt färg, perfekt storlek, perfekt hund!
(Bild från Google)

/emma


Kommentarer
Postat av: Patricia

svar; haahha, nej för det stämmer ju ;)

men ha-ha, det finns inget skvaller om mig ! <3

2009-09-07 @ 21:10:23
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen