VART ÄR LILLA SENDKNAPPEN?

Så här ligger det till:

  • Jag ska skicka iväg ett mejl - Allmänt trött
  • Jag skriver mejlet - Nöjd
  • Ska skicka iväg mejlet - Fortfarande nöjd
  • Hittar inte den förbaskade sendknappen - Förvirrad
  • Tror att jag har tappat alla mina tekniska förmågor och blivit dum i huvudet - Deprimerad
  • Hittar den fortfarande inte - Frustrerad!
  • Frågar pappa - VART I HELV*TE SITTER DEN?
  • Får reda på att pappa har gjort så att man inte kan skicka mejl från min data - AAAAAAAAARGHHHHH!


Ser ni den? Nej, det gjorde inte jag heller!

God natt!

/emma


Kommentarer
Postat av: Kia

hahahah Emma du är för söt du! <333

2009-09-10 @ 18:48:29
URL: http://kia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen