Skogste och pinnbröd i skolan.

Hejsan!
Duktig jag är som tagit tag i uppdateringen ordentligt! =) Sista passet i skolan idag skulle vi göra te och baka pinnbröd. I teet slängde vi hallonblad, blåbärsblad och massa annat snuskigt. Hursomhelst, det såg bra ut men smakade skit. Pinnbrödet blev däremot godare, och glupsk som jag var snodde jag en annan bröd och grillade. Dock hann jag aldrig grilla klart den så den fick fåglarna! Nu till höjdpunkten; fotade dagens outfit idag! APPLÅDER APPLÅDER.



Dagens outfit;
Tröja ''Charmy No 1'' Gina Tricot
♥ Trashiga jeans, från Gina Tricot de med.
♥ Armband från Guldfynd.

Nu ska jag försöka trolla lite med designen, om det slutar i en total katastrof eller ej märker NI snart.
/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen