Min kaotiska dag...

Hallå!
Jo, som ni ser på rubriken har jag haft fullt upp idag. Åkte in till Huddinge Sjukhus på förmiddagen, tog blodprover och lite sånt.  Ni förstår, jag kanske ska vaccinera mig mot björkpollen och gräspollen. Låter för bra för att vara sant, så jag hoppas inte på för mycket.. I skolan så var det dags för Spexfoto under temat ''Disney''. Först var min inställning att Disney skulle suga håååårt, men det var faktiskt ganska roligt. Har snott några bilder från söta Julia!


BJÖÖÖRNLIGAN I KALLE ANKA!:)
My med handbojor, jag i mitten och Miranda till höger.
(Jag tror hon släcker en eld någonstans)


S(p)eexigt värre! Björnligan har ni under ''Klassen som''


Haha, visst utstrålar vi ''DIIIISNEEY''?
Somsagt, alla bilder från Julia© , (118 800 -trollet till höger)

/emma


Kommentarer
Postat av: emmas

ni var såå himla snygga!!:) <3333333333333333

2009-10-02 @ 16:12:06
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: jenny

gud vad kul !:)

2009-10-03 @ 00:23:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen