KRÄFTSKIVA OCH GÅRDAGENS OUTFIT!

Hejsan hoppsan!
Igår hade jag fullt upp. På förmiddagen och in mot eftermiddagen var det marknad som gällde. Stod någon timme vid hamburgar/korvgrillen, så nu har jag repeterat huvudräkning för flera år framåt. Sedan drog jag och lill-Emma hem till Emma, spenderade tiden vid datorn. Vid 18.00 var det kräftskiva/gatufest som gällde. Hade skitkul, plus att jag har lärt mig hur man äter kräftor! =) Ska inte vara långrandig, så låt bilderna tala för sig själva!


 
  
Gårdagens outfit;
♥ Svarta kilklackar från H&M
♥ Guldigt armband med hjärtan, Guldfynd
♥ Randig tröja med ficka, H&M
♥ Tajta stuprörsjeans från Cubus




Bilder från kräftskivan;
♥ Lill-Emma vid matbordet!
♥ Jag och en jättesöt kräfta, haha.
♥ Min mat, *intresseklubben antecknar*. Kräftor, potatis och gräddfil med gräslök. Mummaa!
En kräfta som glatt väntar på att bli uppäten av mig!
♥ En sol eller något sånt som hängde i taket;)
♥ Lill-Emma och Stor-Emma, fråga inte varför jag ser ut som jag gör...

Det var alla bilder jag hade att erbjuda nu, kommer kanske mer uppdatering senare. Nu måste jag börja fixa mig, har match mot Nyköping -94 snart.

/emma


Kommentarer
Postat av: linda

jätte söt outfit ! :)

2009-09-06 @ 22:25:00
URL: http://liindahz.blogg.se/
Postat av: crapvsdumass

snyggt med randigt .)

2009-09-07 @ 16:16:00
URL: http://crapvsdumas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen