JAG HATAR MATEMATIK!

Hej där!
Kom hem för ett tag sen, åkte moppe med Sara. Dagen idag har varit bra från klockan 10.30. Innan det jobbade jag matte, och det gick BLLÄÄÄÄÄH! Usch, hatar matte. Tragiskt nog tvingades jag ta hem den ändå -.- Annars har vi planerat inför redovisningen imorgon, som jag har bestämt kommer att äga fett! =) Ikväll ska jag ner och se på min fotbollsträningen, vilar från den idag. Nu ska jag jobba lite matte, sen ska jag ringa Lill-Emma! :)♥
Jusste, skulle fota dagens outfit idag, men batterierna tog slut! Så jag fick ta min mobilkamera som suger apa, tyvärr.



Dagens outfit;
♥ Randig tröja från H&M
♥ Jeans, Cubus
♥ Guldigt halsband, Guldfynd
♥ Svart jacka, H&M
♥ Brun väska med guldnitar från H&M
♥ Sjal, H&M

Jag vet att det ser ut som jag har ölmage på sista bilden, men jag får lov att skylla på min sjal som ligger undangömd! ;)

/emma


Kommentarer
Postat av: Emilia

Snygg tröja :) Och jättefin blogg! :D

2009-09-12 @ 11:53:36
URL: http://emiliathunell.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen