HISS OCH DISS!




STORA HALSDUKAR!
Finns det något bättre att under en kall höstdag vira in sig själv i en stooor mysig halsduk? Näe, det finns nog inget bättre under hösten! +++++






KAMERAN!
För er, för min och för bloggens skull är det väl tur att vi har kameran! Extra hiss om den tar skarpa bilder i precis RÄTT ögonblick. ++++





TIDIGA MORNAR!
Det är inte så att jag dissar väckarklockan, nejnej, det är de där hemska mornarna jag dissar. Jag skulle gå över lik för att få sova lite längre på morgonen. Bara liiiite längre! - - - - -





SJUKDOMAR!
Usch, jag verkligen hatar att vara sjuk. Spelar ingen roll om man är förkyld eller håller på insjunkna i svininfluensan. Däremot är det roligt när man får en mörk röst när man blir hes, mend det är en annan historia! 




Hörs imorgon!
/emma


Kommentarer
Postat av: Kia

Emma det är inte roligt att få mörk röst!!! :) <33

2009-09-07 @ 21:53:08
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: stina

Jag håller så med dig! :)

2009-09-09 @ 12:57:05
URL: http://trafikstopp.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen