Angående Veckans Blogg!

Hejsan underbara läsare!
Hur har ni det? Jag mår bara finfint! Har varit i skolan idag, gick allmänt bra. Ska ner på träning om ett tag, så har min dag sett ut. Tänkte klargöra ''relgerna'' inför veckans blogg!

OBSERVERA:
♣ Jag kommer antingen att LOTTA ut eller VÄLJA 10 bloggar som kommer bli FINALISTERNA!
♣ Detta kommer att ske på fredag [förhoppningsvis]
♣ Jag kommer även meddela er när finalisterna är klara, sedan är det bara att sätta igång och RÖSTA!
♣ Tills dess är det bara att fortsätta att anmäla sig!=)

Hängde ni med? Klart ni gjorde! =)



Haha, jag och mina paintbilder alltså! Mer säger jag inte...

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen