Visste ni att...



JAG ÄR LIVRÄDD FÖR SPINDLAR?
Egentligen hatar jag alla kryp som jag ser, men spindlar är nog värst. Sist jag såg en spindel i mitt rum, ca 1 cm i diameter höll jag på att skita på mig. Jag blev så rädd att jag skrek och började lipa. Usch ja, sen kom mamma och då var det slut på det roliga (för spindeln asså). Och en annan gång när jag satt i bilen och fick syn på en liten äcklig grön spindel fick jag panik. Som tur var parkerade vi precis så på mindre än en sekund hade jag hoppat ut ur bilden, skrikandes och hoppandes.


Usch för dig!

/emma


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv; Haha, jo det klart att de är de ;) men så länge man har roligt också :D

packat upp? :o har du varit någonstans eller vadå? ;D

2009-10-15 @ 22:10:13
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: KIA

svar:HAHAHAHA Emma! <3

svar 2: Ja jag har köpt present men tror inte jag kan komma :((((((((((( För nu bytte Miranda till nästa lördag och då har jag Sm i innebandyn. Jag som vill komma till Mirre :(((( <3

2009-10-15 @ 22:38:05
URL: http://kia.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen