Två dagar kvar

Hallå där!
Jag vill börja att klaga över mina fötter, jag har sååå ont! Går runt i ett par skor med 0.000001 cm tjock sula, och står upp ca 94% av dagen (har räknat ut det). Tragiska siffror det där.. Annars gick dagen bra! Vi har gjort allt från larmat kläder, hängt upp kläder/väskor/plånbökcer/skor i butiken, hängt upp tomte- och pepparkaksdräkter i lagret etc. Lunchen spenderade vi tillsammans med Patricia och Jennifer på Nancys, tacotallrik är aldrig fel! Nu är det bara två dagar kvar av praoen, sen blir det skola igen''/ Men nu måstemåstemåste jag plugga. Hörs!

Min tacotallrik som jag åt. Värd guld! =)


Patricia och Sara på lunchen.

/emma


Kommentarer
Postat av: modemix

jag vann de i en utlottning :) <3 på en blogg dårå.

2009-10-14 @ 17:14:14
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: rebecca

fin blogg :)

kolla gärna in min blogg och kommentera! :D

många kramar

2009-10-14 @ 21:28:14
URL: http://rebeccaaaosterberg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen