SHOPPING I SKHLM!

Hej igen!
Fortsättningen på Emma och Emmas saga kommer nu. Idag åkte vi till Skärholmen med höga förväntningar. Både jag och Emma hittade lite smått och gott. För min del blev det följande;



♥ Superdupermega mysig halsduk från H&M, 99:-


♥ Röd regn/vindjacka för höstens alla väder, McKinley, Inter Sport 700:-




♥ Svart supermysig stickad kofta, Gina Tricot 99.50:- (199:-)




♥ Långt vitt linne från Gina Tricot, 99:-


 I Ginas provrum, myyyycket kläder ska provas!


Koftan som jag köpte, gillade den a lot!


Min lunch. Vegetariska vårrullar. Typ as lite mat (fast jag har ätit två vårrullar på bilden)

♥♥♥♥♥♥♥♥Tack för idag och igår Emma! Jag älskar dig!♥♥♥♥♥♥♥♥

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen