I MIN RÖDA JACKA

Hejsan!
Hur mår ni? Själv är jag på vardagshumör, det betyder faktiskt att jag inte är på något humör alls! Höhö, jag känner logiken där.. Skolan rullade på som vanligt idag, när vi skulle hem så missade vi bussen. Men på något otroligt vis fick vi skjts av Moas mamma till ett ställe *hihi* så vi hann ändå. Vid 17.30 ska jag på konfirmationsträff. Innan dess borde jag plugga, får se om jag orkar;)



♥ Jacka - McKinley NY!
♥ Väska (syns knappt) - Accent
♥ Halsduk - H&M NY!
♥ Jeansleggings - Gina Tricot
♥ Skor - Din Sko
♥ Stickad koftaa - Gina Tricot NY!
♥ Vitt linne - Gina Tricot NY!

Hehe, mycket nytt här!:) Nu ska jag kanske ta och göra om min design (?)

/emma


Kommentarer
Postat av: Emmaaa

Jag gillade koftan :).

2009-10-07 @ 13:02:17
URL: http://emmacb.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen