FOTOBOK

Hejsan!
Måste bara tipsa om en superduper sak! Fujifilm har som några vet en hemsida där man kan göra sina egna fotoböcker. Har själv gjort en, dock ej på fujifilms hemsida, men det är superkul! Nu är det så att genom att skriva om det här på sin blogg kan man få en gratis fotobok värde 344:-. Såklart tänkte jag tipsa er om det här, tycker det är ett kanonerbjudande! Vill du också göra som jag och många fler, gå in här och anmäl dig!
Ett tips är att ge bort den i julklapp eller födelsedagspresent, det förstnämnda något som jag tänkt göra.
Själv tycker jag det låter för bra för att vara sant!



Exempel på hur det kan se ut! Bilder tagna från Fujifilm

/emma


Kommentarer
Postat av: saga

haha vad bra :D

men du vet när man ska fylla i alla saker som namn osv.. men på ett ställe står det : Rekryterad av (e-post):



vad menas med det? :)

jag fattar inte ? XD

2009-10-12 @ 09:09:38
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen