Ut och springa?


Om du bestämt dig för att gå ut och springa har jag ett par superbra tips!

1. Om du får en impuls av att du vill gå ut och springa, men alltid brukar skylla på vädret. Tipset är enkelt; titta inte på vädret! Byt om och gå ut, regnar det så regnar det. Då är det ju totaaalt onödigt att gå in igen. Eller?

2. Spring med musik i öronen. För mig hjälper det mycket, bortsett från att de där himla hörlurarna ramlar ut 24/7. framför allt är det bra då jag koncentrerar mig på musiken och hör varken min andning eller allt annat som gör springningen tråkig!

Har ni några superbra tips?

/emma




Kommentarer
Postat av: e S o h l b e r g

Sv; Kolla du efter någon speciell linje på mässan eller alla? =) Jag bor hemma hos min syster,hjälpte henne och så kom släkten över på lite mat så har varit där tills nu och nu ligger jag i sängen med Simon och ser på tv =) Självdå? Vad har du gjort idag?

2009-11-21 @ 21:19:56
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Jag håller med dig om dina tips! jag gör likadant! Det där du beskrev med musiken var klockrent eftersom att musiken gör att man tappar fokus på jobbigheten i springandet;) Skulle aldrig kunna springa utan musik hihi:D

SV: Åh tusen tack, vad glad jag blir! Allt bra annars? ha en fortsatt fin lördag, kramar<3

2009-11-21 @ 23:47:44
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: jenny

sv, hihi ja:D



bra tips!:)

2009-11-22 @ 14:45:43
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen