Jag laddar med en häxhatt



Hej! :)
Hur har eran dag varit? Min dag har varit bra, har haft svenska och eget arbete. På rasten har vi fixat lite inför det disco vi nior ska fixa ikväll. Haha, jag hoppas att någon kommer. Pumpan Lill-Emma har iallafall lovat att hon ska komma, för jag säger så här Emma, jag vet var du bor! ;) Som ni ser på bilderna ovan ska jag nog ''klä'' ut mig till häxa. En häxhatt och kanske något mer:) Nu hade lilla jag tänkt att göra lite matte, nej förresten, svenska är roligare! :)

Haha, nu har jag en låt på hjärnan. ''Bakom centrum i Nykvarn'', fick den av Patricia flera år sedan. Lyssna! =)

/emma


Kommentarer
Postat av: tava♥

sexan (:

2009-11-06 @ 16:07:29
URL: http://ttavas.blogg.se/
Postat av: emmas

gud vad du passar i men ULTRA ''fina'' häxhatt! ;) <333333333333333

2009-11-06 @ 16:50:51
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: jocke

du måste skicka låten ju!:D

2010-08-02 @ 19:54:12

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen