Höjden av ett I-landsproblem!



Hej!
Ja, som ni ser har jag ett I-landsproblem. Jag vet inte vad jag ska önska mig i julklapp! Detta år är inte som alla andra, då jag flera månader innan har arrangerat upp diverse önskelistor. Men nix, inte detta år! Helt slut på fantasier. Vet ni vad ni ska önska er i julklapp? Kom gärna med ideér, eller så kanske jag sitter där på julafton utan något alls. Inte för att världen skulle gå under för det. Möjligtvis min värld!

Förresten; New Moon var så grymt bra att inte vet vad jag ska ta mig till. Jag har sagt att jag tillochmed skulle kunna ha en hårig spindel på huvudet för att få vara Bella. Fattar ni hur mycket jag älskar de där j*vla filmerna!?

/emma


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen