Den misslyckade hemfärden

Hejsan!
Dag har varit bra, fast Sara var inte i skolan och då blir jag ledsen! ;) På väg hem från skolan så hoopade jag, lill-Emma och Patricia på bussen som bara går halva vägen hem. Vi tänkte att vi skylle byta halvvägas (varför tänkte vi så..?) Men sedan visade sig att den bussen vi hoppade på, tog en liten OMVÄG! Så vi missar bussen som går heeela vägen hem, och får istället stå och frysa i EN HALVTIMME. Plus att det kom några kaxiga småpojkar som började kasta snöbollar på oss. Då blev vi arga och skrek *PIIIP* *PIIIP* *DUBBELPIIIP* till dem! Men vi kom hem iallafall och jag lever.

/emma


Kommentarer
Postat av: sarauusimäki

jag saknar diiiiig!<3333333

2009-11-13 @ 14:10:12
URL: http://artondeiandra.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen