Bowling ikväll!



Hejsan!
Dagen har gått snabbt och äntligen är det helg! Ikväll blir det bowling i bollhallen med mitt undebara fotbollslag, och efter det blir det middag på någon restaurang, om man kan kalla det för det :) Vi får hoppas att det går bra, jag är ju inte sådär jätteskillad på att bowla. Och vill ni höra vad lill-Emma gjorde mot mig ( förlåt Emma;) ) Igår så sa hon någonting om att hon var bra på bowling. Då sa jag att jag inte hoppades att jag kom i hennes grupp (eftersom jag inte vill verka helt retarded). Vet ni vad lilla Emma gör då? Hon slår mig i huvudet med sin påse. Haha, det visade sig att lilla Emma inte ''hörde''. Hehe, är det jag som bruakr vara fräcki munnen eller Emma som drar lite förutfattade meningar? Har ni några planer för ikväll?

/emma


Kommentarer
Postat av: tava♥

frågestund i min blogg, ställ en eller flera frågor så är du sötast i världen ! (: (a)

2009-11-13 @ 16:46:24
URL: http://ttavas.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen